thewindblows

Med en kärlek för Asien!

One Piece + Hello Kitty! :)

Publicerad 2012-01-11 10:37:19 i Allmänt.,

Konbanwa! :)

Idag blev det lite shopping efter skolan och det enda jag fick med mig hem var en liten handduk. Den är så himla söt. Jag älskar Hello Kitty och jag älskar Choppa från One Piece, så kan det bli så mycket sötare än såhär?



Nu är det dags för lite plugg och jag har världens godaste doughnuts för att hålla igång hjärnan. Haha.


Lägg märke till min otroligt fina bakgrundsbild på j-popgruppen Arashi, mina absoluta favoriter från Japan!
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-01-12 23:01:39

Åh superfiiin ju! älska hello kitty! :D

Postat av: Köpa One Piece

Publicerad 2012-01-20 19:21:11

Åhhh, donuts. Ser smaskens ut! Får nöja mig med min chokladkaka..



Kan du japanska?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela