thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Kallt!

Publicerad 2012-12-06 13:27:00 i Allmänt.,

Hej! :)

Sitter just nu och värmer mig under kotatsun och med en filt över axlarna. Jag förstår inte varför Japan inte har element i lägenheterna...!? Utanför fönstret är det bara 3-4 plus så det blir iskallt här inne. För den delen har det varit så det nästa snöat här idag. Jag har sett några flingor flyga, lite coolt faktiskt. Hade då inte förväntat mig någon snö alls innan jag kom hem till Sverige. Haha. 
 
För en gångs skull har jag tid till att titta på lite drama innan jag ska sova, har haft så mycket annat för mig senaste veckan så den tiden har inte funnits till. Idag tittar jag på live-action av Detective Conan. Faktiskt bättre än vad jag förväntat mig.
 
På riktigt och i manga-form :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela