thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Sunflower.

Publicerad 2012-08-11 13:22:28 i Allmänt., Kläder/Shopping/Inspiration.,

God kväll! :)

Här kommer det som köptes på IKEA.
Hur kan man alltid få med sig så himla mycket saker därifrån? Det kommer alltid vara ett mysterium för mig...
 
Jag var ju bara tvungen att köpa detta. Trots att det är betydligt dyrare än i Sverige så har jag längtat efter det så himla mycket.
 
Favoritljusen med doft av vanilj och ljuslyktor till det.
 
Lite nödvändigtheter till köket.
 
Äntligen en liten lampa. Har kört på takbelysning i fyra månader, inte så roligt.
 
Säger äntligen här igen. Ska bli underbart att sova inatt när man slipper vakna till och från hela tiden när det börjar bli ljust. Färgen är ju dessutom helt underbar :D
 
Nu ska jag ta och fortsätta njuta av lördagskvällen i min ensamhet och inte gör det mig ett dugg. Sov lite dåligt inatt så jag är faktiskt rätt nöjd med att bara vara inne ikväll med. Hur spenderar ni eran lördag kväll? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela