thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Regn, regn, regn.

Publicerad 2012-08-23 14:27:40 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag känner mig rätt nöjd med min dag idag. Dock hade jag väl kunnat plugga lite mer, men jag har inte kommit igång riktigt än efter sommarlovet, haha.
 
Jag har varit i skolan, ätit lunch och sen cyklat hem. Vilade en lite stund, gjorde läxa, cykla till affären. Sen blev det en väldigt blöt promenad, men jag gav mig ut iaf och det blev hela 50 min. Efter det har jag lagat lite middag, kollat lite drama och snart är det dags att krypa ner i sängen och sova lite så man har ork för sista dagen i skolan för den här veckan. Snart är det helg igen, tiden går så fort!
 
Lite regn har väl aldrig skadat, bara fram med paraplyet och ge sig ut ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela