thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fireworks.

Publicerad 2012-08-03 03:49:22 i Allmänt.,

God morgon! :)

Har varit fullt upp i två dagar nu med ingen energi till att skriva något.
Men nu kommer en lite bildbomb från fyverkerier jag var iväg och såg i onsdags med några klasskompisar. Himla mysigt! :)
 
Ma Sei Sei, Kulanika och jag. Något suddig bild, men det får ni stå ut med.
 
Tycker jag lyckades få några bra foton iaf. Rätt svårt att fota fyrverkerier då man inte har en vidare bra kamera. Men det funkar.
 
Igår umgicks jag med Vincent och Aimee hela dagen. Dock har jag inga bilder.

Nu ska jag äta lita frukost och läsa lite svenska nyheter innan jag gör mig färdig för vad denna dag har att bjuda på.
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-03 08:11:13

Åhh vad mysigt med fyverkerier! :)

Postat av: Sanna och Sofia

Publicerad 2012-08-03 16:50:24

härliga bilder! :)

Svar: tackar! :)
Anna Gavlén

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-08-05 11:00:04

Heej! Har du instagram? :D

Svar: Nej. Men kanske ska skaffa det, är det värt det? :)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela