thewindblows

Med en kärlek för Asien!

100 days with Mr. Arrogant

Publicerad 2012-08-12 13:53:09 i K-film.,

God kväll! :)
 
Jag är rätt dålig att kolla på filmer nu förtiden men har bestämt mig för att försöka beta av den lilla listan som jag faktiskt vill se. Här är den första filmen, 100 days with Mr. Arrogant.
 
 
Ha Yeong blir dumpad av sin pojkvän dagen före deras 100e dag tillsammans. Hyeong Jun är rik och snygg och varje tjej vill ha honom men han är inte intresserad av att dejta. Ha Yeong sparkar till en burk som träffar Hyeong Jun i huvudet. Eftersom han blir störd kör han sin bil rätt i in en mur. Eftersom Ha Yeong inte kan betala för skadorna blir hon övertalad att skriva under ett avtal som gör henne till Hyeong Juns slav i 100 dagar.

Lagomt söt handling men filmen fångade inte riktigt hela mitt fokus. Jag hade hoppats på lite mer än vad det var. Men den var söt och man behövde inte direkt tänka särskilt mycket. Det mesta var faktiskt rätt uppenbart. Kolla på den om du vill ha något lättsmält och inte har något annat på lager.
 
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-13 16:49:38

Köper du filmerna eller laddar du ner dem? Om du laddar ner dem kan du tipsa om något bra ställe där du hittar dem ^_^ Är sugen på att se nått nytt!

Svar: Jag kollar faktiskt online, på en sida som heter dramacrazy.net Dom har verkligen allt där. Dramas, filmer. Japanskt, koreanskt, kinesiskt. Och det bästa av allt är ju allt självklart har engelska subtitles :)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-14 10:16:38

Aha okej! Då måste jag spana in den sidan då :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela