thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Sunflower.

Publicerad 2011-09-26 18:32:44 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Det blev jobb idag på Y-harnäs.
Jag var nästan säker på att jag skulle bli ledig idag för klockan började bli så mycket och ingen hade ringt men typ tio minuter senare ringde det så då var det bara att kliva upp och åka iväg.
Men det funkar det med och härligt när pengarna kommer.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.
Har sån grymt huvudvärk och som det ser ut nu blir jag ledig imorgon så då kan jag göra mina måsten då istället.

Jag idag!
Börjar bli rätt duktig på att lägga in bilder nu känns det som även om de flesta är på mig själv, haha.



Kommentarer

Postat av: Therese Adelman

Publicerad 2011-10-13 18:56:27

Fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela