thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Förkylning ges bort!

Publicerad 2011-09-18 09:24:15 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Någon som vill ha min förkylning? Den ges bort helt gratis!
Jag är trött på det här nu, jag vill bli frisk.
Men det lär väl ta ett tag eftersom det bara känns som om det blir värre och värre just nu.

Ska väl försöka få i mig lite frukost och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla ikapp lite serier har jag tänkt.
Speciellt True Blood, jag har bara kollat två avsnitt från senaste säsongen och den är redan slut.
Vet inte riktigt vad som hänt, jag älskar ju True Blood, haha.
Sen har ju även första avsnittet från The Vampire Diaries säsong tre kommit ut också så det ska jag väl kika på.
Om jag inte somnar om igen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela