thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Turn it up!

Publicerad 2011-10-15 17:09:29 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Dagens måste avklarade.
Ett pass på gymmet, en storstädad lägenhet och en promenad till affären.
På affären skulle jag hämta ut en sak på posten men jag var för sen dit så posten-grejset hade redan stängt, surt.
Så imorgon blir det en ny promenad dit och den här gången ska jag komma i tid, haha.

Jag ska strax placera mig i soffan och därifrån tänker jag inte röra mig på hela kvällen.
Jag förstår inte varför jag är så slut hela tiden just nu.
Har knappt orkat hålla mig vaken längre än till tio på hela veckan så får väl se hur länge jag orkar idag.



Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2011-10-16 08:36:51

Söt blogg!

kika gärna in på min också! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela