thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Godmorgon söndag!

Publicerad 2011-10-23 08:46:35 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Blivit lite glest med uppdatering de senaste dagarna men jag har faktiskt haft en del att göra så det har inte hunnits med.
Det blir så ibland faktiskt.
Men idag kommer det nog bli en hel del uppdatering då jag har laddat upp med lite olika saker.

Först ska jag i alla fall äta lite frukost och sen ge mig ut på en promenad.
Kanske ska jag ta mig till gymmet också, skulle vara skönt.
Det har blivit lite dåligt med träning de senaste dagarna också.
Och för den delen, det ger resultat.
Jag vägde mig igår efter två veckor och jag hade gått ner 2kg så nu ska jag lägga i en extra växel och sen får vi se hur det ser ut om två veckor till.
Så härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela