thewindblows

Med en kärlek för Asien!

God morgon fredag!

Publicerad 2011-10-28 08:28:29 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Jag är sjuk!
Mer sjuk än jag var igår.
Hur ska det här sluta?
Jag måste verkligen vara frisk tills imorgon, då är det fest som gäller.
Men jag får väl äta alvedon och ipren, knarka nässpray och halstabletter så ska det nog funka också.

En sak jag glädjer mig åt iaf är att det är den 28 oktober idag och det innebär att det är precis två månader kvar tills jag åker till Fukuoka, Japan.
Det är inte länge alls!
Typ 60 dagar bara, det kommer så fort.
Åh, vad jag längtar!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och förmodligen kommer jag inte flytta mig därifrån på hela dagen...

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-28 08:41:18

Sv; amen annars helgen efter :) eller den.. fredagen den 18:de? Då är jag ledig ^^

Postat av: Oanhie

Publicerad 2011-10-28 14:42:21

Hej Anna! Jag är hemma helgen vecka 45. Ska du till Japan o_O? Nu har jag missat nått stort här, vi måste träffas då. För jag kommer inte kunna komma hem på länge efter den veckan. Kram <3

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Publicerad 2011-10-29 20:07:43

SV: då får jag vänta tills imorn :)

Postat av: Arctic

Publicerad 2011-11-03 16:17:49

Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela