thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Yamada Taro Monogatari.

Publicerad 2011-11-21 19:43:50 i J-drama.,

Konbanwa! :)

Yamada Taro Monogatari handlar om Yamada Taro, en stipendieelev på den fina skolan Ichinomiya Private Senior High School. Taro är snygg, bra på sport och har bra betyg. Han verkar perfekt men sanningen är att han är extremt fattig. Taro bor i ett fallfärdigt hus med sin mamma och 6 yngre syskon. För att tackla alla problem som dyker upp har han till sin hjälp sina vänner Mimura Takuya och Ikegami Takako.

Jag har rätt höga förhoppningar om det här dramat, varför vet jag inte. Men handlingen har allt för att jag skulle bli intresserad. Tyvärr lever det inte riktigt upp till mina förväntningar. Jag hade hoppats på att det skulle vara lite med djupt, att man skulle gå djupare in på känslor och så. Men trots det är det ett helt klart sevärt drama, även om det inte är ett av de första jag skulle rekommendera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela