thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Toy soldier.

Publicerad 2011-11-29 17:45:43 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Inatt har jag sovit så himla dåligt. För det första så gick jag och la mig lite för sent och där får jag ju skylla mig själv men sen har jag legat och vridit och vänt på mig hela natten och inte lyckats sovit många timmar alls. Så för tillfället är jag helt slut och ska lägga mig i soffan nån timme innan jag pluggar lite japanska. Så mycket mer än det tänker inte jag göra idag. Ska iaf försöka att komma i säng i tid ikväll eftersom jag öppnar på förskolan imorgon och då måste jag gå upp redan klockan fem, med andra ord alldeles för tidigt.



Kommentarer

Postat av: elfina

Publicerad 2011-12-05 21:59:46

fint spänne! älskar rosetter =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela