thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Poseidon update!

Publicerad 2011-11-17 18:31:06 i K-drama.,

Konbanwa! :)

För några dagar sen kollade jag klart på Poseidon som jag har skrivit om här.Tänkte att jag skulle uppdatera lite om vad jag tyckte om det.

Som sagt så blev jag helt kär i det redan från första avsnittet och jag blev inte besviken på resten av avsnitten. Det var en intressant handling och intressanta karaktärer. Det är väldigt viktigt för att jag ska gilla något drama. Gärna en riktigt hunk med också och det var det verkligen och då tänker jag självklart på Choi Si Won. Det enda jag blev lite besviken på var faktiskt slutet, vilket jag inte brukar bli. Det känns som om det ska komma en säsong till eftersom det var otroligt många frågor som inte blev besvarade. Mer tänker jag inte avslöja för det är ju inte vidare snällt mot andra som tänker titta.

Så sammanfattningsvis är det ett drama jag rekommenderar starkt. Alla borde titta på det oavsett om man gillar poliser och sånt. Otroligt bra och man är fast till sista minuten av det sista avsnittet. Jag höll på att bli tokig när jag var tvungen att vänta på nästa avsnitt, haha.



Anledningen till att jag började kolla.
Synd bara att man inte får se dom där musklerna, det hade jag sett fram emot.



Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2011-11-18 10:44:51

Gaaah, ge mig honom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela