thewindblows

Med en kärlek för Asien!

One time, I wanna be on top of the world.

Publicerad 2011-11-19 08:43:38 i Koreansk musik.,

Ohayou! :)

Jag tror jag håller på att bli tokig. Varför ska jag alltid få en sån hemsk hosta? Igår natt låg jag vaken hur länge som helst och bara hostade och likadant var det nu inatt. Det är inte det minsta roligt. Även nu sitter jag och hostar så mycket så det känns som om lungorna är på väg upp. Är det någon som vill ha min hosta så är den gratis, jag lovar!

Idag ska jag försöka greja lite här hemma och lite inför Japan. Igår var det 40 dagar kvar till jag åker så det börjar närma sig nu. Men jag har fortfarande lite praktiska saker att fixa innan det är helt klart och jag kan sätta mig på planet mot min framtid. Jag ska även försöka plugga lite japanska idag, har verkligen inte pluggat så mycket som jag skulle behövt men nu är det nog dags att sätta igång. Inte roligt att inte kunna göra sig förståd alls när jag väl kommer dit, japanerna är ju inte vidare bra på engelska haha.

Bjuder på en toppenbra låt av en av mina favoritgrupper.
FT Island - Love love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela