thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Day by day

Publicerad 2011-11-20 14:06:07 i Koreansk musik.,

Konnichiwa! :)

Hostan är ännu värre idag och ännu mera gratis.
Bara att komma och hämta nu, jag vill bli av med den så fort som möjligt, haha!

Jag har tillbringat några timmar med japanska plugg nu så min hjärna har lagt av och vill inte samarbeta. Tar därför en paus och kollar på lite bra drama avsnitt tror jag. Har inte ork till så mycket mer faktiskt, inge pigg alls.

Låten som fick mig att fastna för k-pop.
BigBang - Haru haru



Kommentarer

Postat av: Corny

Publicerad 2011-11-20 19:36:56

Välkommen in och tävla i Dagens Blogg, som avslutas imorgon! :)

http://cornyz.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-var-med-och-tavla.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela