thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Believe.

Publicerad 2011-11-30 18:57:32 i Japansk musik.,

Konbanwa! :)

Det pågår nedräkning för fullt i mitt huvud, nu är det bara 4 veckor kvar! Det närmar sig med stormsteg och jag blir mer och mer nervös för varje dag som går, haha. Jag längar så mycket att jag knappt står ut just nu!

Idag har jag jobbat 6:30-13:30. Härligt att sluta tidigt även om det inte är riktigt lika roligt att börja så tidigt. Sen var jag hem en sväng och vilade lite innan jag gick hem till mor och far och fixade lite Japan-saker. Kom hem igen för en stund sen så nu blir det en dusch och sen ska jag bädda ner mig i soffan och mysa lite. Är fortfarande rätt slut om dagarna pga hostan som fortfarande inte vill ge med sig helt, men det går iaf åt rätt håll.

Så fruktansvärt bra! :)
Arashi - Believe


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela