thewindblows

Med en kärlek för Asien!

And it's over and over.

Publicerad 2011-11-17 17:46:41 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Jag har fått en så hemsk hosta så det känns som om jag håller på att hosta upp lungorna hela tiden, inte roligt!
Det konstiga är att det började igår kväll och att det vart så jobbigt på en gång, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.
Förmodligen kan jag bara vänta på att det går över men det är inte vidare roligt att gå och jobba när man bara hostar, tur det är fredag imorgon och sen helg.
Dessutom har jag bytt bort min 9-17 tid till 6:30-14 så då slutar jag tidigt. Härligt!

I tisdags var jag på Twiday på SF bio.
För er som inte vet vad det är så var det ett Twilight-maraton med de tre första filmerna och sen tio minuter över tolv, alltså efter midnatt visades den fjärde filmen, Breaking Dawn part 1, som egentligen inte hade premiär förens igår, onsdag.
Måste säga att det var himla trevligt men jag var lite besviken på den nya filmen, hade hoppats på lite mer.
Jag tänker inte säga mer än så om den för det finns förmodligen några av er som vill se den så jag ska inte förstöra något för er.

Nu ska jag ta och laga lite mat och sen ska jag bädda ner mig i soffan.
Sen blir det en tidig kväll så jag orkar upp alldeles för tidigt för att hinna till jobbet i tid.

Min nya förälskelse, SuG.
Ett japanskt visual kei band. Super bra!



Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-11-27 19:46:45

ohh Takeru, sööt!

hahah älska när han ler <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela