thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Värme!

Publicerad 2011-06-11 11:59:04 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Nyss kommit in från en timmes promenad i värmen.
Så skönt att röra på sig!
Jag har varit lite lat den senaste månaden med att träna och så men nu är jag på gång igen.
Får väl se hur det går den här gången.

Tror jag ska ta med mig lite japanska-papper, en filt och en vattenflaska och lägga mig ute i solen och träna lite kanji, hiragana och katakana.
Orka sitta inne en sån här dag när jag äntligen är ledig igen och har tid att bara vara.

Vad tycker ni om den idén? :)

Kommentarer

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2011-06-11 23:26:35

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela