thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Uppcon:11 :D

Publicerad 2011-06-02 20:16:47 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Imorgon klockan tio i åtta sätter jag mig på tåget till Uppsala för en helg på UPPCON:11.
Det gör att jag inte kommer att kunna uppdatera något eftersom jag lämna min dator hemma.
Jag har med mig kamera så det kommer massor av bilder söndag/måndag.
Men eftersom jag är så himla snäll kommer jag göra några tidsinställda som dyker upp lite då och då under helgen.

Ni får ha det så himla bra, för det ska jag ha!

Klippte luggen och färgade två rosa slingor idag, hur nöjd som helst :)


Kommentarer

Postat av: anka

Publicerad 2011-06-02 23:15:08

Frågestund på min blogg :D

Kika in och ställ en fråga eller fler om du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela