thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Haru haru

Publicerad 2011-06-16 14:24:16 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Idag blev det lite jobb. 9:00-14:00 på Ytterharnäs.
Skönt att få komma ut lite och göra något annat än att bara vara hemma.

Nu har jag lite att göra så det är väl lika bra att sätta igång på en gång innan man blir trött och hamnar i soffan som vanligt.
Lite senare ska jag visa vad jag gjorde för fint med en kjol igår.

Förresten, vilken fint väder det blev idag!
Nästan lite synd att jag fick jobba istället för att ligga ute på gräsmattan hela dagen.
Tur man jobbar på förskola så man får vara ute i alla fall.

En bild på mig tagen alldeles nyss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-23 08:16:52

Fina Anna ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela