thewindblows

Med en kärlek för Asien!

You've fallen for me

Publicerad 2011-07-08 19:38:40 i K-drama.,

Konnichiwa! :)

Efter att ha gjort diverse bra och nödvändiga saker tänker jag tillbringa några timmar i soffan (som vanligt...) innan jag ska sova.
Kvällens sällskap blir bl.a. de två nya avsnitten av You've fallen for me som kom ut igår och idag.
Det är en ny koreansk serie som började för någon vecka sen.
Efter bara det första avsnittet fastnade jag.
Älskar det!



Återkommer senare om den fortsätter vara lika bra.
Hoppas det! :)

Vad ska ni göra denna fredag kväll? :)

Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2011-07-10 12:22:37

allt bra?:)

Postat av: Josefine Wiklund

Publicerad 2011-07-11 19:02:16

Hej! Väldigt fin blogg du har. Har du gjort designen själv? Söt är du också!

Klicka dig gärna in på min blogg, lämna gärna en kommentar vad du tycker också.

Skulle bli jätteglad om du ville följa mig på Bloglovin också.

Puss & Kram / Josefine

Postat av: nadja

Publicerad 2011-07-12 13:27:49

Söt blogg du har! o^_^P

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-07-13 21:53:40

Heej! Hur är det med dig? Det vore härligt att träffa dig snart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela