thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Underbart!

Publicerad 2011-07-28 11:12:59 i Koreansk musik.,

Ohayou gozaimasu! :)

Vad härligt att värmen är tillbaka!
När jag gick ner i tvättstugan vid sju imorse kunde man gå i korta leggins och ett linne utan att frysa det minsta.
Så ska det vara på sommaren, inte en massa regn och kallt som det har varit de senaste veckorna.
Nu hoppas jag alla håller tummarna för att det här underbara ska fortsätta ett tag till.

Den här förmiddagen har jag varit riktigt effektiv.
Jag har hunnit tvätta, städa halva mitt rum (ska fortsätta sen...) och tagit en promenad på ca 1 timme.
Vad bra jag känner mig!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen laga lite lunch innan jag tar cykeln hem till syster och lånar bilen.
Jag tänkte nämnligen åka och hälsa på farmor och farfar i Furuvik och överraska med ett körkort, haha.

Vad har ni för planer då? :)

Bjuder på en av mina favritlåtar just nu.
Jag gillade den inte alls från början men ge den några gånger så kommer ni älska den också.
MBLAQ - 02 모나리자 (Mona Lisa)

Kommentarer

Postat av: Anonym ♥[FOTO]

Publicerad 2011-08-01 16:02:02

Fin blogg :D ♥ Fin design också ;)

Postat av: Erica

Publicerad 2011-08-02 00:27:54

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela