thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Top 3!

Publicerad 2011-07-06 21:46:05 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Eftersom jag, som jag nämnt tidigare, har snöat in mig på asiastiska saker just nu är det inte mer än rätt att jag delar med mig av min topp 3 lista på snyggaste asiater just nu.

#3
Onew

Sångare i gruppen Shinee. Bara så otroligt söt, speciellt i videon till låten Hello.

#2
Lee Min-Ho

Skådespelare i bland annat Boys over flowers. Jag älskar hans karaktär i den serien och det har gjort att jag helt har fastnat för honom trots att han förmodligen inte är likadan i verkligheten.

#1
T.O.P

Sångare/rappare i bandet Bigbang. Kärlek vid fösta ögonkastet. Och kan man ha sexigare röst? Tror inte det!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-11-02 11:40:04

Om du älskar Lee Min Ho så måste du kolla på City Hunter och Personal Preference. City Hunter är mycket bättre men han är så awesome i Personal preference!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela