thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Boys over flowers

Publicerad 2011-07-04 15:40:50 i K-drama.,

Konnichiwa! :)

Kanske känner jag mig redo för att komma tillbaka...
Jag vet inte än men jag måste i alla fall skriva om en otroligt bra serie jag har sett den senaste veckan.
Det är ju såklart en asiatisk serie, närmare bestämt från Sydkorea.
Jag har ju som jag nämnt tidigare helt snöat in mig på allt från östasien just nu.
Musik, filmer, serier, snyggigar. You name it!

Serien heter i alla fall Boys over flowers.

Den handlar om Jandi som av en anledning börjar på en skola för rika.
Hon själv är fattig och familjen har knappt råd med mat.
Redan de första dagarna träffar hon på de så kallade F4, en grupp bestående av fyra otroligt vackra och otroligt rika killar.
Ledaren, Jun Pyo, avskyr Jandi och gör allt för att hon ska få ett helvete.
Jandi tål inte hur hon behandlas och sätter hårt mot hårt.
När känslor sakta ändras börjar en resa mot ett lyckligt slut.

Jag verkligen älskar den här serien!
Den har liksom allt och är inte så seriös vilket jag gillar.
Jag älskar skådespelaren som spelar Jun Pyo för han gör det så himla bra.
Att det kryllar av snygga killar i snygga kläder gör det hela så mycket bättre.
Kolla absolut in den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela