thewindblows

Med en kärlek för Asien!

One Piece-galen!

Publicerad 2011-02-20 09:39:06 i Manga/Anime.,

Konnichiwa! :)

Efter att jag har haft ett lite uppehåll med läsningen av One Piece började jag läsa igen imorse.
Jag förstår inte ens varje jag gjorde ett uppehåll.
One Piece är ju så grymt bra!
Just nu är det grymt spännande också, jag är på bok 42 och har ändå till bok 48.
Sen har det kommit ut till bok 54 så när jag får pengar så är det resten som köps!
Var bara tvungen att berätta hur mycket jag tycker om One Piece!



Kommentarer

Postat av: Ruba

Publicerad 2011-02-20 10:41:19

hej vill du vara med i min tävling?

för att vara med behöver du bara en bild på din bästa outfit?

kika in för mer info!

lycka till=)!



hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela