thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lite funderingar.

Publicerad 2011-02-22 17:06:46 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Har inte så mycket att skriva just nu.
Lite ont om idéer helt enkelt.
Något förslag på vad jag kan skriva om?

Dessutom är jag lite nyfiken, hur många är det som läser min blogg varje dag eller åtminstonde flera gånger i veckan? Ni kan väl skriva en lite kommentar? :D

Jag funderar även på om jag ska göra en ny design.
Den jag har nu gjorde jag rätt snabbt och är inte så välgenomtänkt och dessutom är jag lite trött på det svarta.
Vad tycker ni?

En bild på Ruffy från One Piece :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-11 22:08:28

Jag är ett One Piece fan och ville bara tillägga att han heter Luffy inte Ruffy....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela