thewindblows

Med en kärlek för Asien!

De fem coolaste djävulsfrukerna.

Publicerad 2011-02-20 15:23:04 i Manga/Anime.,

Konnichiwa! :)

Nu tar jag och listar de fem coolaste djävulsfrukterna. Nu väljer jag sånna som jag skulle vilja äta, det kan vara både sånna som finns i One Piece eller inte.
Äter man en djävulsfrukt förlorar man förmågan att simma men man får en övernaturlig kraft istället, som t.ex. Ruffy har ju ätit en gummifrukt så alltså är han av gummi fast han kan inte simma.

#5 Eldfrukten
Hur praktiskt skulle det inte vara att trolla fram lite eld ur fingrarna? Rätt coolt partytrick också. Den här frukten existerar faktiskt i One Piece, det är Portgas D. Ace som har ätit den. Han är Ruffys storebror.


#4 Solfrukten
Perfekt för oss som inte gillar vintern, fixa fram solen så det blir varmt och skönt.


#3 Fågelfrukten
Alla har väl någon gång undrat hur det skulle vara att vara en fågel och kunna flyga? Då är ju den här frukten perfekt.


#2 Osynlighetsfrukten
Att bli osynlig har väl vem som helst drömt om?


#1 Guldfrukten
Hur coolt vore det inte om man kunde förvandla det man ville till guld? Jag skulle lätt ge upp min simförmåga för den kraften.


Vilken frukt skulle ni helst vilja äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela