thewindblows

Med en kärlek för Asien!

De fem bästa paren.

Publicerad 2011-02-14 13:45:51 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Som sagt, eftersom det är Alla Hjärtans Dag kör vi på det temat.
Här min lista på de fem par jag tycker allra bäst om i all manga jag läst och all anime jag sett.

#5 Shinichi Kudo och Ran Mori - Mästerdetektiven Conan

Man kan inte riktigt kalla Shinichi och Ran ett par av den enkla anledningen att Shinichi är förgiftat och har krympt till en sjuåring. Men skulle Shinichi vara stor så skulle dessa två utan tvekan bli ett par. Ett otroligt gulligt par!

#4 Keitarõ Urashima och Naru Narusegawa - Love Hina

Även dom här två kan man inte räkna som ett par. Eftersom dom bor på ett pensionat där Keitarõ är den enda killen har han det inte lätt. Det blir hela tiden missförstånd mellan honom och Naru. Om dessa två kunde få bo i varsina lägenheter skulle dom inte ha det så svårt och även dom skulle kunna bli ett gulligt par.

#3 Ha-Da och Ko-Mo - Snow Drop

Ha-Da och Ko-Mo är ett komplicerat par. Ha-Da är verkligen inte gay och Ko-mo är inte en tjej, fast det är det han utger sig för att vara. Men det är bara till en början. Ha-Da kommer underfund med att Ko-Mo är en kille och Ha-Da erkänner motvilligt för sig själv att han är gay. Dom är bara så underbart söta tillsammans!

#2 Miroku och Sango - InuYasha

Miroku kan ju inte säga ett ord rätt och Sango är för stolt för att berätta hur hon vill att Miroku ska vara. Missförsånden är många, men när dom väl får modet att berätta för varandra hur dom känner så blir det ju bra.

#1 Kagome och InuYasha - InuYasha

Eftersom jag älskar InuYasha så måste ju bara det här paret hamna högst upp på min lista. InuYasha är en idiot och Kagome har lätt för att bli sur. Hur underbart roligt som helst att följa hur dom sakta öppnar upp sig för varandra. Kanske kan dom bli lyckliga tillsammans också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela