thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Effektiv söndag.

Publicerad 2011-12-11 17:59:11 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Alla julklappar utom en inhandlad och den ska jag försöka hinna med på onsdag. Nu sitter jag och målar naglar vilket verkligen behövdes, dom har som sagt sett hemska ut de senaste veckorna. Men nu blir det fin mörkröd färg. Skitsnyggt! Jag har även gjort ett par örhängen och sytt fast en knapp. Känns som om jag har fått mycket gjort idag och än är dagen inte slut. Haha.

Stora nagellådan är framme!


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-12-11 18:15:28

najs :)

Postat av: Maaliiin ♥

Publicerad 2011-12-12 10:50:08

Hej!

Sjukt fin blogg du har! Gillar din design starkt :)

Kram Mallenalle

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-13 19:50:17

Hoppas du haft en fin luciadag! :-)

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-14 18:10:03

Hej!

I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, bilder, veckans blogg tävlingar, tankar & massa mer!



För övrigt så vill jag allas bästa, jag är väldigt godhjärtad. Att få någon annan lycklig kan lysa upp hela min dag & jag älskar att hjälpa andra genom deras "problem" kan vara vad som helst!

Därför har jag också en grej på bloggen där man kan maila in ett "problem" som dom behöver hjälp med, då mailar man med rubriken "problem" till [email protected]



Självklart får man välja att vara anonym! Man får också välja om man vill att jag publicerar så andra får se hur jag "jobbar" också eller om man absolut inte vill att de ska publiceras så accepterar jag självklart det!



Är min blogg något för dig?

ps. Förlåt om du är HELT emot sån här reklam..

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela