thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Ont i ryggen!

Publicerad 2011-08-26 09:05:16 i Allmänt.,

Ohayou gozaimasu! :)

Tror jag har haft den värsta natten på hur länge som helst nu.
Det började med att jag vaknade strax före tre för jag hade så grymt ont i ryggen.
Låg kvar en stund för att försöka somna om men det gick såklart inte.
Så kämpade mig upp och ut i köket för att ta värktabletter.
Men självklart ska dom ju ta ett ta för att värka ordentligt.
Så klockan hann nästan bli fem innan jag somna av utmattning, jag hade fortfarande lika ont i ryggen.
Nu när jag vakna för nån timme sen känns det bara lite och det är tur.
Vet inte vad jag skulle ha gjort om det fortfarande gjorde lika ont.
Så nu håller jag tummarna för att det inte kommer tillbaka nå mer.

Jag hade planerat att träna nu på förmiddagen men jag tror jag hoppar över det med tanke på ryggen.
Sen ikväll kommer nog Katarina hit för lite filmkväll.
Så med andra ord blir det väldigt lugnt idag och det är väl tur med tanke på att jag inte sov så mycket inatt.

Vad ska ni hitta på? :)

Kommentarer

Postat av: S A R I S

Publicerad 2011-08-27 19:39:34

Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar.

Det vore snällt! :)

Kram & ha en fin dag !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela