thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Godmorgon måndag!

Publicerad 2011-08-15 10:21:32 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Första dagen på hela sommaren som jag sov så länge jag ville utan att ha ställt klockan.
Och vet ni när jag vaknade första gången?
Halv sju imorse!
Tror min kropp är rätt inställd på att vakna tidigt nu men som tur var kunde jag somna om och sov ända till tio.

Inget jobb vad jag vet än, och troligtsvis blir det inget heller idag.
Skönt!

Vad som händer istället vet jag inte.
Ska försöka ta en promenad men är fortfarande lite försiktig med ryggen för igår kände jag lite i den.
Sen är det inte finaste vädret heller så ska det hålla på att regna har jag inte den minsta lust att ge mig ut heller.

Vad har ni för planer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela