thewindblows

Med en kärlek för Asien!

God morgon!

Publicerad 2011-08-31 09:24:28 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Jag trodde ju verkligen att jag skulle orka och hinna med att skriva här de senaste dagarna men så blev det tydligen inte, haha.
Har jobbat och haft lite annat för mig faktiskt.
Men idag är jag ledig, skönt.
Får se vad jag hittar på.
Ska i alla fall till biblioteket och sen ska jag nog träna på ett eller annat sätt. 
Har inte bestämt mig om jag ska ta en promenad, gymma eller gå på ett pass.
Som tur är dagen lång och jag hinner nog bestämma mig, eller vad tror ni? ;P

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-08-31 09:57:51

Hej !

Missa inte årets bästa tävling på : http://moonzanna.se/2011/august/arets-basta-tavling-en-macbook-air-i-prispo.html#comment där du kan vinna en Macbook Air 11", klicka in och delta direkt !



Kram

Sanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela