thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Stay beautiful

Publicerad 2011-04-09 12:16:48 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att dricka när man fått bedövning.
Jag kan inte dricka utan att spilla haha.
Därför får jag nu dricka ur sugrör tills bedövningen släpper.

Det gick i alla fall bra hos tandläkarn, hon var snabb och det gjorde inte det minsta ont.
Det är så det ska vara.
När jag var liten gick jag hos en tandläkare som inte bedövade tillräckligt och det var verkligen hemskt.
Så nu när jag ska laga något är jag skiträdd för att det ska göra ont.
Tur jag får komma till samma tandläkare som idag när jag ska göra min rotfyllning.



Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2011-04-09 15:20:03

Awsome, skriver upp dig inför kommande vecka ! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela