thewindblows

Med en kärlek för Asien!

People lie and sometimes we change our minds.

Publicerad 2011-04-10 16:37:25 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Jag kom precis hem efter en tur till stallet.
Blev en liten kortare ridtur eftersom det bara var jag och Håkan som kunde rida, så vi lämnade en av hästarna ensam i hagen.
Det är ju aldrig någon favorit.

Igår hade jag det supertrevligt med Anna och Katarina.
Vi var ju och såg bio, I am number four.
Den var ju sådär och sen gick vi och åt på Harry's och snackade en massa skit.
Vid tio halv elva skjutsade Anna hem mig och Katarina.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag laga lite mat.
Jag ska även fixa mina naglar.
Får se om det blir nå dekorationer eller om det bara blir enkelt med enfärgat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela