thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Mango och hallon

Publicerad 2011-04-12 21:09:24 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Eftersom jag har varit så duktig idag och gjort en massa.
Varit hos tandläkarn och jobbat, som sagt, och sen har jag plockat här hemma och till och med har jag börjat plugga lite körkortteori.
Jag känner mig helt enkelt färdig för idag och krypner ner i soffan och kollar lite anime.
Självklart har jag gjort en god smoothie med hallon och mango, hur gott som helst.

Dålig kvalitet på bilden, men en mobilkamera är inte bättre än så ;P



Självklart är det det här jag ska kolla på, ONE PIECE! :)


Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-04-14 20:49:18

åh älskar onepiece!

kollar du på mera sånna serier som du kan tipsa om?

jag brukar kolla på lovely complex, pitchi pitchi pitch(tror den heter så, nått liknande) lucky star å massa mer + japanska och koreanska filmer!

men somsagt, mer bra tips? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela