thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Come in with the rain

Publicerad 2011-04-17 09:11:07 i Allmänt.,

God morgon! :)

Igår var jag ute i stallet hela dagen.
Mamma hämta mig vid åtta på morgonen, sen var vi hem en sväng på eftermiddagen för att äta lite och sen åkte vi tillbaka och var nog inte hemma förens vid åtta på kvällen.
Jag kan ju säga att det var helt underbart.
Har både ridit och fixat med en massa som jämt måste fixas i ett stall när det blir vår.

Nu har jag tvättid mellan 10.00-13.00 så då ska jag passa på att städa och fixa lite här hemma.
Klockan ett ungefär kommer syster och hämtar mig så åker vi till stallet och rider och fixar lite mer.
Man måste ju ta vara på det helt underbara vädret!

Vad har ni för planer för denna söndag?

Bild på Kungen när det fortfarande var massa snö kvar i hagen och det var för kallt för att stå utan täcke när han var alldeles svettig. Det är nog bara typ två-tre veckor sen. Det går fort nu!


Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-17 09:41:25

Undrar om inte jag också har den storleken och jag tycker mitt är lite för litet hehe. Men jag får mäta och kolla lite. Ska i alla fall köpa ett vitt vilket som =)

Postat av: Miko

Publicerad 2011-04-17 14:57:03

Sv: Jag skrev bara:

"Godkväll!

Hur mår du?

Din blogg är söt!

/Miko"



Åh tack <3

Postat av: Olemarita

Publicerad 2011-06-04 14:13:21

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela