thewindblows

Med en kärlek för Asien!

The party's over.

Publicerad 2010-09-29 19:59:47 i ,

Hej!

Hemma från träningen.
Att jag kan känna mig så hemma där.
Och så jag saknat det kände jag när jag väl tagit mig dit, haha.
Fast jag har tappat lite kondition och styrka under de tre veckor jag varit sjuk och inte kunnat träna.
Men snart är jag där jag var igen.
Ska försöka träna minst fyra gånger i veckan i alla fall nu.
Om jag orkar ska jag försöka ännu mer.
Det låter väl bra?

Nu väntar jag på att duschen blir ledig och sen blir det filmmys.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Playerz

Publicerad 2010-09-30 05:48:42

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-30 08:59:05

4 gånger i riktigt bra! Mycket anbitiöst! :) Duuu.. Joina mig på funbeat.se vettja, kanonbra sida och de känns sååå bra att få lägga in sina träningspass :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela