thewindblows

Med en kärlek för Asien!

The little things made me who I am today.

Publicerad 2010-09-10 18:18:20 i Allmänt.,

Hej!

Jag är rätt så rastlös för tillfället.
Jag har inget alls att göra och orkar inte kolla på serier.
Fast jag har en film jag vill kolla på.
Jag gör nog det sen.

Var ju ner på stan tidigare idag för lite olika ärenden.
Bl.a. var jag på biblioteket och lämnade in mina skor för omklackning.
Den egentliga anledningen till att jag gick ner på stan var för att köpa strumpbyxor.
Gjorde jag det då? Nej!
Jag stog och höll i dom och fick syn på en jacka som jag bara var tvungen att testa.
Så jag lägger ifrån mig strumpbyxorna och testar jackan.
Jackan passade inte så jag lämnar butiken.
Såklart så glömde jag ju att köpa strumpbyxorna då.
Hej guldfiskminne!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela