thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Summersun on fire.

Publicerad 2010-09-10 10:40:28 i Allmänt.,

God morgon!

Sovit gott?
Det har i alla fall jag.
Fast jag har drömt en massa konstiga drömmar, haha.

Min förkylning är nästan borta.
Har lite ont i halsen och i nacken som jag alltid får när jag är förkyld.

Ska hoppa in i duschen strax och sen fixa mig.
Tänkte ta en tur ner till biblioteket och sen måste jag köpa vanliga svarta strumpbyxor.
Alla jag har är så utslitna, haha.
Vad har ni för planer denna fredag?

Puss!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-10 11:33:18

Jobb står på agendan idag. Ska snart hem och äta lunch. Jobbar imorn så det blir lugnt ikväll. ^^ Vi kanske ska bubbla :) Vad händer för dig ikväll? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela