thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Smile, smile, smile.

Publicerad 2010-09-23 15:25:55 i Allmänt.,

Hej!

Har legat i soffan hela dagen och kollat på serier och film.
Först kollade jag på ett avsnitt av Hellcats, sen ett av Criminal Minds och sen kollade jag på Camp Rock 2.
Haha, jag älskar verkligen Camp Rock.
Det är grymt töntigt men jag kan inte hjälpa det liksom.
Hur underbara filmer som helst!

Så här ser det ut när jag ligger och kollar. Helt perfekt.


Vad jag ska göra nu vet jag inte.
Har inte direkt något alls som jag måste göra heller.
Packa och så hinner jag göra innan jag sticker imorgon.
Något hittar jag nog på att göra.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-23 15:28:05

Sjysst! Yes, gör så jag ^^ Hihi, nu är det inte långt kvar :D Lycka till med att hitta klänning imorn! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela