thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Prayin' for daylight.

Publicerad 2010-09-30 17:15:04 i Allmänt.,

Goddag!

Jag är grymt hungrig och grymt trött just nu.
Fast som tur är att maten är klar snart i alla fall, tror jag, haha.
Men tröttheten är det svårt att råda bot på.
Jag kan ju inte gärna lägga mig och sova nu och skulle jag ta en powernap nu skulle jag aldrig kunna somna ikväll och då blir jag supertrött imorgon istället.

Fattar ni hur fort den här veckan har gått eller?
Imorgon är det redan fredag.
Helt sjukt fort.
Men det ska bli skönt med helg så jag kan få ova ut ordentligt.

Hejs!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-01 09:01:32

Sjukt fort har det gått :D Det börjar närma sig, woop woop! Ha en braaaa helg! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela