thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Jag älskar Stockholm!

Publicerad 2010-09-24 19:36:06 i Allmänt.,

Hej!

Åh, vad jag älskar Stockholm!
Det går nog inte att säga för många gånger, haha.

Kom hit vid halv tre.
Checkade in på hotellet och fixade lite.
Sen har jag shoppat massor.
Kom tillbaka vid halv sju.
Jag är hur trött som helst i mina fötter.
Föresten, har hittat min outfit tills imorgon också.
Ni får se den imorgon.
Senare ikväll kommer jag visa allt annat som jag har shoppat.

Vid halv tio ska jag gå över gatan till Centralstationen och möta Carro.
Hon kommer med tåget då.
Vi måste planera lite hur vi ska göra imorgon.
Det kommer blir så jäkla roligt!

Puss!

Kommentarer

Postat av: tk

Publicerad 2010-09-25 12:51:55

Ja, visst är STHLM underbar! Jag jobbar centralt och när jag går på lunch tar jag en promenad runt stan oxå.



Du kommenterade ett inlägg om negerbollar. Läs gärna den anonyma som kommenterade er. jag har postat det som ett inlägg idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela