thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I'm not your robot, I'm just me.

Publicerad 2010-09-23 10:26:34 i Allmänt.,

God morgon!

Imorgon är det fredag och då sticker jag.
Det ska bli så himla roligt.
Jag älskar verkligen att vara i Sthlm och att få vara där en hel helg.
Det är ju helt underbart!

Vad jag ska göra idag vet jag inte.
Det blir väl en promenad i alla fall.
Är fortfarande inte tillräckligt frisk för att träna ett pass eller på gymmet.
Får hoppas att jag kan göra det på måndag istället.
Förresten börjar jag min praktik då.
Kommer ha den mellan 8:00-17:00, måndag-fredag.
Jag kommer vara helt slut varje gång helgen kommer.
Har ju inte haft såna regelbundna tider sen jag slutade skolan i somras.
Vad har ni för planer idag då?

Puss!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-23 11:08:28

Nix, har inte heller bokat nån, brukar ta en sista minuten o de kan man göra ett dygn innan ^^ Vet du hur tiderna ser ut på lördag? Börjar vid 13 va? IIHH!! :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-23 11:43:33

Jag är framme 21.30 så det var ju en bra idé! :) Ja det var riktigt nära och bra ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela