thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Evil angel.

Publicerad 2010-09-22 11:14:27 i Allmänt.,

God dag!

Det enda jag har planerat för dagen är att hämta min nya telefon och färga ögonbryna.
Vet inte riktigt vad jag ska fördriva min tid med resten av dagen.
Fast idag kommer ju första avsnittet från andra säsongen av Glee ut så det ska jag absolut kolla på.
Så jag har längtat!
Det börjar närma sig fredag också.
Jag längtar så grymt mycket.
Var hur länge sen som helst jag var i Sthlm.
Fast jag har fortfarande inte hitta någon klänning tills på lördag!
Börjar få lite smått panik.
Men hoppas att jag hittar en på fredag.
Vad ska ni göra idag?

Puss!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-23 09:59:46

IIIHHHH STHLM HERE WE COME!!! :D Har du bokat hemresa än? ^^ PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela