thewindblows

Med en kärlek för Asien!

'Cus I'm here by my own.

Publicerad 2010-09-05 15:34:22 i Allmänt.,

God morgon!

För mig är det faktiskt morgon, haha.
Jag vaknade för en halvtimme sen typ.
Men det har sina förklaringar.
Igår gick jag ut på krogen med några kompisar, det var inte planerat.
Så blev det cider på cider, och helt plötsligt var klockan två och vi irrade runt på stan.
Klockan hann bli tre innan jag kom hem.
Då stupade jag i säng och vaknade inte förens nu när mamma väckte mig.
Så kan det gå!

Klockan fem ska jag träna Ki-box. Ett pass på en och en halv timme.
Det orkar jag nog, hoppas jag i alla.

Puss!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-09-05 19:14:54

tack!

Postat av: nadia

Publicerad 2010-09-05 19:19:19

Jag är glad att jag tagit mig från Gävle till Göteborg och tycker lite synd om dom stackarna som är kvar där.

Av egen erfarenhet har jag märkt att om man inte flyttar direkt efter gymnasiet så är det kört, då blir man kvar där.

Så har det i alla fall blivit för samtliga av mina klasskamrater från Gävle.



www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela