thewindblows

Med en kärlek för Asien!

On the outside looking in.

Publicerad 2010-10-11 16:27:02 i ,

Hallå!

Fick sluta en halvtimme tidigare idag och det tackar man ju aldrig nej till, haha.
Men det var otroligt skönt för jag är lite snuvig och har lite ont i huvudet idag.
Snart är det dags för mat och efter det ska jag knalla ner en snabbis på stan innan jag ska träna klockan sex.
Den här veckan ska jag verkligen sätta igång med träningen på allvar.
Har till och med gjort upp träningsschema fram tills på torsdag.
Jag har inte bestämt mig för vad jag vill träna fredag, lördag och söndag.
Men jag ska göra en rivstart och försöka träna varje dag och jag inte blir sjukare än vad jag redan är nu.

I vilket fall som helst, såhär ser jag ut idag.


Linne från Cubus, leggins från Monki, tröja från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela