thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I gotta let it go.

Publicerad 2010-10-14 19:27:29 i Allmänt.,

Hallå!

Jag har haft så fullt upp idag att jag inte hunnit med bloggen alls, haha.
Först jobbade jag mellan 07:00-16:00.
Sen har hjälpte jag mamma med maten för planen var ju träning tidigt idag.
Jag skippade den och fixade med lite papper och hämtade min telefon som dom har fixat nu istället.
Mycket mycket bättre.
Kände inte alls för att träna idag, haha.

Nu ska jag väl plocka lite på mitt rum och bara ta det lugnt.
Ska också visa det jag "råkade" få med mig hem från H&M också...



Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2010-10-14 19:48:25

Fin blogg!



En bra blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela