thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I got the need to do someting fun.

Publicerad 2010-10-14 06:29:51 i Allmänt.,

God morgon!

Jag är så grymt trött och hade helst av allt legat kvar i sängen när klockan ringde idag. Haha.
Jag hatar att gå upp före klockan sex eller när det fortfarande är mörkt ute.
Jag har så svårt att kliva upp då.
Idag var det både och.
Börjar i alla fall jobba sju och sen slutar jag inte förens fyra.
Blir ett långt pass men det ger mig bara mer pengar, haha.


Bildkälla.

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2010-10-14 14:56:37

Är du intresserad av att vinna en Bloggsvar Invite?

Gå då in här och läs vad du ska göra:http://beccanorman.blogg.se/2010/october/mini-tavling-vinn-bloggsvar-invite.html#comment



Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela