thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I got some plans for my life, you know.

Publicerad 2010-10-12 16:36:07 i Allmänt.,

Jag vill...

...bli polis. Helst ridande polis. Men jag får inte söka till polishögskolan än, man måste vara minst tjugo år.

...resa till Japan. Helst vill jag åka dit på språkresa i ett år, kanske mer. Men till Japan ska jag på ett eller annat sätt.

...åka som Au Pair till Australien eller USA. Det här kommer jag göra, så enkelt är det.

...bo utomlands några år. Jag är verkligen trött på Sverige nu, that' it.

...inte ha barn förens jag är färdigutbildad, har fast jobb och varit tillsammans med killen flera år. Det är viktigt för mig.

...flytta tillbaka till Gävle när jag blir äldre och har levt mitt eget liv ett tag. Jag har inga problem med att bo långt från min familj och släkt men jag vill bo nära sen, tror jag i alla fall.

Kommentarer

Postat av: m - kungen i pungen

Publicerad 2010-10-12 18:10:10

att bli polis är väl jättejobbigt? ;)

Man måste ju få såndär tårgas i ögonen då med ju : o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela